Kisah Insan 09 Jul, 2020

Nahas hampir 'ngeri'? Kereta tersangkut dekat kepala budak!

@mohd amirul fazli zulkafli
Pernah berkhidmat sebagai wartawan penyiaran. Meminati bidang pertulisan dan akan terus menulis selagi mana ada peluang dan ruang.

Share this

ALAT permainan seperti kereta, pistol, anak patung, motosikal dan banyak lagi antara permainan wajib bagi kanak-kanak yang sedang membesar. Malah bila mana kita hadiahkan mereka mainan jenis itu, mereka akan gembira sangat. Alaaa, kita dulu pun begitukan. Dapat hadiah baharu, tidur pun dengan permainan itu. : KitaReporters


Dah nama pun budak-budak atau kanak-kanak, mesti ada coleteh dan nakal dia tu.  Tak lengkap zaman kanak-kanak kalau tiada peristiwa terjadi!!! 

Itulah terjadi kepada seorang kanak-kanak ini apabila kereta mainan beliau itu terlibat dalam 'kemalangan' lalu terbabas hingga melekat pada rambut anak kecil ini!!!!! 


Kredit video Twitter @IniAlannn. 


"Macam mana boleh sangkut pada rambut? Ayah dah cakap main di lantai bukan kat rambut" 

Dah tengok video tersebut? Rasa kasihan atau nak gelak? 

Mula-mula tu rasa macam kasihan tapi bila tengok gaya kereta tersangkut di rambut, terus rasa lawak pula!!!!! Maaf dik, tergelak nampak sengaja!!! 

Ganas betul adik nie main kereta sampai boleh tersangkut pada rambut. 

Waima kereta besar terbabas pada rambut, tapi adik ini tetap masih genggam kereta 'kecil' pada tangannya. 

Sayang betul dia kat kereta mainan ini. 

Yang si ayah pun satu, elok budak tu tak nangis terus menangis bila si ayah mula mengusik dan ugut manja nak botakkan rambut anaknya itu. 


Nama pun ayah guyss, usikan manja itu biasalah. 

Kalau ibu dia tahu, haa mahunya si ayah ini kena marah pula sebab usik anak sampai menangis!!! Masa tu mungkin si ayah pulak nangis!!!

Nampak tak beza si ayah dan si ibu!! Tapi usik manja je, tetap sayang. 

Tak pe dik, mana tahu pereka fesyen di luar sana dapat ilham untuk cipta gaya baharu hasil kereta tersangkut pada kepala adik. Adik boleh jadi model!!!! - KitaReporters 

0
1
0
5
0
You will be interested

Syamsul Yusof yang multi-talented! Karya terus dapat sambutan hebat! Tak perlu gimik, raih simpati!

Semenjak Syamsul Yusof terlibat dalam pengarahan filem sama ada sebagai pelakon, penulis skrip, penerbit boleh dikatakan setiap filem itu pasti pecah panggung

Video| Nekad jalan kaki ke Mekah! Ambil masa hampir 11 bulan, sejauh 6,500km, melalui 11 negara!

Dengan ambil masa hampir 11 bulan, Adam Muhammad dari England akhirnya tiba di Mekah, Arab Saudi pada 28 Jun 2022 lalu dengan berjalan kaki merentasi 11 negara
Zuhayati Yazid in Kisah Insan 1 day ago

Video| Tragis! Bayi perempuan maut digigit ibu kandung sendiri! Dipercayai alami gangguan mental!

Bayi perempuan usia 3 bulan meninggal akibat digigit ibu kandung di Desa Rasabou, Bima, Nusa Tenggara Barat (NTB). Wanita itu dipercayai alami gangguan mental
Amil Abdullah Saiby in Kisah Insan 2 days ago

Tolong kami! Bantu Bob Lokman! Rayu bantu biayai rawatan! Andai pergi dahulu, nanti maafkannya!

Saya hanya berserah pada Tuhan sahaja. Usaha apa yang patut. Itulah andai saya pergi dahulu nanti maafkan saya. Saya pun tak tahu berapa lama lagi - Bob Lokman
Jamliah Abdullah in Kisah Insan 3 days ago